Du har ingen varer i handlekurven.
Lukk
Søk
Filters

Bytte og retur

Varer som skal byttes må være i original emballasje og merkelapper på klær skal henge på. Original emballasje, som skoesker, må ha en pose eller lignende rundt seg så esken kan brukes til neste kunde. Produktet skal være ubrukt, og fremstå som nytt. Returfrakt tilkommer.

Ved retur av vare vil returkostnadene belastes av forbrukeren, så sant vi ikke har sendt deg feil vare (jf.Angrerettloven §15 første ledd). Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager. Skal du returnere en vare du har kjøpt så sender du den tilbake til oss via Posten, Postnord eller Helthjem(trenger du mobilnummer så ta kontakt).

Adressen er Olympia Sport, Travveien 4, 3170 SEM.

Dine alternativer

Har du fått levert en vare som du ønsker å returnere eller bytte så er det tre alternativer for hvordan du går frem.

Alternativ 1: Bytte i butikk. Ta med produktet til vår butikk, så kan du returnere eller bytte det der. Husk å ta med original emballasje, og pakkseddel.

Alternativ 2: Sende produktet tilbake og bestiller nytt.

Dette er helt klart det kjappeste for deg som kunde. Da sender du produktet du har fått i retur til oss, med pakkseddel vedlagt om at du ønsker å heve kjøpet. Legg så inn en ny bestilling via nettsiden på det produktet du ønsker istedenfor. Da får du riktig produkt raskt levert hjem, og penger for ditt første kjøp blir refundert. Dersom har valgt faktura vil denne bare bli slettet, så fort vi har mottatt og behandlet returen. På bestillingen du gjør kan du velge faktura, da vil forfallsdato for ny faktura og dato du mottar pengene for ditt første kjøp mest sannsynlig være ganske like.

Alternativ 3: Send produktet du har fått tilbake til oss, vi sender deg ny vare.

Dette alternativet tar noe lengre tid for deg som kunde. Du sender da produktet du har fått tilbake til oss med en lapp om hva du ønsker å bytte til. Så fort vi har mottatt returen din og behandlet den blir nytt produkt sendt. Det kan regnes opp mot to uker før det blir sendt nytt produkt fra oss. Produktet du da ønsker i retur kan ha blitt utsolgt innen returen har ankommet oss og blitt behandlet. Dersom dette er tilfelle tar vi kontakt og avtaler et annet produkt, eventuelt kan du da heve kjøpet. Er du opptatt av å få riktig produkt kjapt levert hjem, uten muligheter for at det kan bli utsolgt, anbefaler vi helt klart alternativet (alternativ 2) over.

Skal du returnere en vare du har kjøpt så sender du den tilbake til oss via Posten, Postnord eller Helthjem(trenger du mobilnummer så ta kontakt). Vi har ikke fri retur, så returkost må selv betales. Adressen er Travveien 4, 3170 SEM. Legg ved angreskjema og pakkseddel, så vil kjøpet bli hevet og penger refundert så fort vi har mottatt og behandlet returen fra deg.

Vi har utvidet returtid i november og desember i forhold til Black Week og julegavehandel. Alle ordre vil være mulig å bytte i løpet av januar.