Du har ingen varer i handlekurven.
Lukk
Søk
Filter

Bytte og retur

Har du fått levert en ordre som du ønsker å returnere eller bytte så er det to alternativer:

  • Returner i butikk - gratis

Ta med produktet til vår butikk, så kan du returnere eller bytte det der. Husk å ta med original emballasje og pakkseddel.

Skal du bytte et produkt som har vært på tilbud hjelper vi deg i butikk så du får den samme prisen. Dette gjelder inntil 14 dager fra produktet er mottatt.

  • Returner via Posten - kr 100,-

Send produktet tilbake til oss med returetikett fra Bring. Den lager du enkelt her: retur.bring.no/?q=olympiasport-retur

Husk å legge ved pakkseddelen som fulgte sendingen, da går returbehandlingen raskere. Vi belaster returfrakten når vi refunderer deg for kjøpet.

Bytte av vare

Ønsker du å bytte en vare så sender du i retur som beskrevet over, og legger ny bestilling i nettbutikken. Da får du riktig produkt raskt levert hjem og penger for ditt første kjøp blir refundert når vi mottar det. På den nye bestillingen du legger inn kan du velge faktura, da vil forfallsdato for ny faktura og dato du mottar pengene for ditt første kjøp mest sannsynlig være ganske like.

Skal du bytte et produkt som har vært på tilbud så kontakter du oss før ny bestilling, og du vil få tilsendt rabattkode som gir samme pris. Dette gjelder inntil 14 dager fra produktet er mottatt.

Vår besøks- og postadresse er Olympia Sport, Travveien 5, 3170 SEM.

Betingelser ved retur:

Ved retur eller bytte av vare vil returkostnadene belastes av forbrukeren, så sant vi ikke har sendt deg feil vare (jf.Angrerettloven §15 første ledd). Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 30 dager. Ved retur av sykkel eller kajakk blir det fastslått egen returfrakt, i forhold til hvor man bor. Ta kontakt med oss.

Om ikke gitte retningslinjer for retur blir fulgt, og produktet/produktets embalasje ikke er pakket inn som beskrevet vil vi fakturer et gebyr på 200kr, i tillegg til returfrakten på 100kr.

Varer som skal byttes må være i original emballasje og merkelapper på klær skal henge på. Original emballasje, som skoesker, må ha en pose eller lignende rundt seg så esken kan brukes til neste kunde. Produktet skal være ubrukt og fremstå som nytt. 

Enhver håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon, og som har ført til en verdireduksjon, kan vi kreve erstatning for (jf. Angrerettloven §25). Vi vil da ta kontakt med deg.

Vi har utvidet returtid i november og desember i forhold til Black Week og julegavehandel. Alle ordre vil være mulig å bytte i løpet av januar.